Themabijeenkomst Centrum Marike en HagaZiekenhuis op 3 juli

15 mei 2024

Centrum Marike en het HagaZiekenhuis organiseren een informele themabijeenkomst voor mensen die geraakt zijn door kanker. Deze keer gaat de bijeenkomst specifiek over nieuwe ontwikkelingen voor hormoontherapie bij borstkanker. Welke bijwerkingen geeft hormoon-therapie? En hoe gaat u hiermee om? Er is volop ruimte om uw vragen te stellen over het onderwerp.

U bent van harte welkom om patiënten te ontmoeten die ook kanker hebben (gehad). Ook partners en andere naasten zijn welkom. Tijdens de bijeenkomst kunt u ervaringen uitwisselen:

• Wat betekent kanker voor mij (en voor mijn partner/naaste)?
  • Hoe ervaren medepatiënten de behandeling?
  • Wat staat mij te wachten?

De bijeenkomst is op woensdag 3 juli van 19.00 tot 21.00 uur en wordt geleid door een coördinator van Centrum Marike. Namens het HagaZiekenhuis is internist-oncoloog Danny Houtsma aanwezig.

Aanmelden

Wilt u bij deze bijeenkomst aanwezig zijn? Meld u dan vóór 3 juli aan door een e-mail te sturen naar info@centrummarike.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, telefoonnummer en het aantal personen dat naar de bijeenkomst komt.

Centrum Marike *
Mexicosingel 52
2548 HB Den Haag

* Bij een groot aantal aanmeldingen verplaatsen we de bijeenkomst naar een ruimte in HagaZiekenhuis Den Haag. In dat geval informeren we u hier tijdig over.