Wij staan voor u klaar
Goede zorg kost tijd.
Vanaf woensdag 18 september kunnen patiënten zich thuis al aanmelden voor hun afspraak in HagaZiekenhuis Den Haag. Met een aantal klikken op hun smartphone controleren patiënten hun gegevens. Eenmaal aangemeld kunnen patiënten bij binnenkomst in het ziekenhuis direct door naar de juiste afdeling.
Via de MijnHaga app heeft u altijd een overzicht van uw afspraken op uw telefoon bij de hand. Ook kunt u zien hoe u zich op de afspraak kunt voorbereiden. Tot slot kunt u in de app diverse behandelpaden toevoegen. U krijgt dan informatie op maat over uw behandeling.
Goede zorg kost tijd.
Hoe is de zorg in ons ziekenhuis? Niemand weet dat beter dan onze patiënten. Daarom vragen we ze regelmatig onze zorg te beoordelen. Het HagaZiekenhuis krijgt een:
In ons ziekenhuis in Den Haag en Zoetermeer zetten bijna 200 vrijwilligers zich belangeloos in en maken elke dag het verschil. Op 7 december, Nationale Vrijwilligersdag, zetten wij hen extra in het zonnetje.
Lees meerHet HagaZiekenhuis, HMC en LUMC hebben een samenwerkingsovereenkomst ondertekend om de ouderengeneeskunde in de regio te verbeteren. Deze samenwerking is belangrijk om goede zorg te bieden aan de groeiende groep ouderen en om de toenemende druk op de zorg aan te pakken. De ziekenhuizen streven ernaar om gezamenlijk een antwoord te vinden op deze uitdagingen.
Lees meerNederland stevent af op een groot tekort aan OK-personeel. 150.000 mensen wachten op een operatie. En naar verwachting is er in 2028 een tekort van 9 procent aan anesthesiemedewerkers en zelfs een tekort van 20 procent aan operatieassistenten.* Om de onderwijscapaciteit te vergroten, heeft het HagaZiekenhuis een deel van de opleiding omgezet naar simulatietrainingen. Door een deel van de praktijkuren in de opleiding te vervangen door (virtuele) simulatie kunnen we meer mensen opleiden in een kortere tijd. En blijft er meer tijd over voor zorgtaken in de patiëntenzorg.
Lees meer