Wij staan voor u klaar
Goede zorg kost tijd.

Via de MijnHaga app heeft u altijd een overzicht van uw afspraken op uw telefoon bij de hand. Ook kunt u zien hoe u zich op de afspraak kunt voorbereiden. Tot slot kunt u in de app diverse behandelpaden toevoegen. U krijgt dan informatie op maat over uw behandeling.
Goede zorg kost tijd.
Hoe is de zorg in ons ziekenhuis? Niemand weet dat beter dan onze patiënten. Daarom vragen we ze regelmatig onze zorg te beoordelen. Het HagaZiekenhuis krijgt een:
Het ziekenhuis in Zoetermeer heeft een nieuwe naam. Vanaf vandaag stappen patiënten niet meer binnen in het LangeLand Ziekenhuis, maar in HagaZiekenhuis Zoetermeer. De nieuwe naam is een gevolg van de fusie tussen het HagaZiekenhuis en het voormalig LangeLand. Bestuursvoorzitter Norbert Hoefsmit onthulde donderdag 1 juni het nieuwe logo op de gevel van het ziekenhuis.
Lees meerBen je opgenomen in ons ziekenhuis? Dan is de kans groot dat je medicijnen krijgt. Onze verpleegkundigen geven gemiddeld 2000 medicijnen per dag aan patiënten op de verpleegafdelingen. Hoe zorgen ze ervoor dat iedere patiënt de goede medicijnen krijgt, in de juiste hoeveelheid en op het goede moment?
Lees meerIn het HagaZiekenhuis doen we er alles aan om de best mogelijke zorg te bieden aan onze patiënt. Toch kan het gebeuren dat een patiënt ontevreden is en hieruit een klacht ontstaat. Klachtenfunctionarissen Sasja Plak en Barbera Spaan behandelen deze klachten. “Als ziekenhuis kunnen we van een klacht leren.”
Lees meer