Bedankt voor de goede zorgen

23 maart 2017

Studio Oostrum maakte een prachtig fotoboek over het HagaZiekenhuis. Toen fotograaf Alain de Kruijff te gast was op afdeling 10A, het Hersencentrum, vond hij dit beeld. Alain: "Op de foto zie je links Claudia van der Zanden, verpleegkundige Hersencentrum, en neuroloog Barry Mook (gehurkt naast het bed). De patiënt en zijn vrouw wilden hen graag bedanken voor de goede zorgen. Dokter Mook was al op weg naar huis, maar kwam hiervoor nog even terug. Als fotograaf werd ik geraakt door de mooie gezichtsuitdrukkingen."

'Wat het oog raakt'

foto uit het fotoboekDit is een van de 100 foto's uit fotoboek 'Wat het oog raakt' dat Studio Oostrum maakte over het HagaZiekenhuis. Het is te koop bij Carla's Boeken in winkelcentrum De Savornin Lohmanplein.