Zorg van Nu kan u helpen met slimme oplossingen

12 november 2019

Het Zorg van Nu team komt naar het HagaZiekenhuis! Dit team inspireert en motiveert iedereen om slimme oplossingen te gebruiken die de zorg voor jezelf of voor een ander makkelijker maken. Of je nu patiënt bent, voor iemand anders zorgt of zorgverlener bent, het Zorg van Nu team heeft voor allerlei situaties een slimme zorgoplossing.

Kom langs en ervaar het zelf!
Datum:    donderdag 21 november
Locatie:   HagaZiekenhuis, locatie Leyweg, lichtstraat
Tijdstip:   09:00 – 17:00 uur

Waarom Zorg van Nu?

Soms weet je het bestaan niet eens van praktische oplossingen. Bijvoorbeeld hoe je zelf online je eigen medische gegevens of de laatste labuitslagen kunt inkijken. Of dat handige apparaatje waarmee je mevrouw Pieterse kunt terugvinden als zij de weg naar huis niet meer weet, omdat zij aan dementie lijdt. Of apps die helpen je conditie te verbeteren. Hulpmiddelen die zorgen dat je niet voor elk contact met je arts de deur uit hoeft. Thuis je bloeddruk of je hartslag meten, terwijl de zorgverlener op afstand kan meekijken. En handigheidjes om langer veilig en zelfstandig thuis te wonen. Het zijn zomaar een aantal voorbeelden van slimme oplossingen voor een zorgvraag.

Kom praten met het Zorg van Nu team om te horen welke slimme zorgoplossing zij mogelijk voor jou hebben! Neem gerust andere geïnteresseerden mee. En kijk ook eens op de website www.zorgvannu.nl. Zorg van Nu is een initiatief van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.