7 november: Thema-avond 'Hoe werkt de zorg voor u?'

07 oktober 2022

Hoe werk de zorg voor u? Bekijk innovaties en denk mee over de zorg van de toekomst! Op maandagavond 7 november van 19.00 tot 21.45 uur vindt in het HagaZiekenhuis een interactieve avond voor patiënten plaats, georganiseerd door de Cliëntenraad.

Hoe werkt de zorg voor u 'tag cloud'

Sprekers vertellen over de zorgontwikkelingen van nu en de zorg van de toekomst.

U kunt innovaties zien en ervaren. De HoloLens bijvoorbeeld, waarmee hologrammen in de werkelijke wereld worden geprojecteerd. Ideaal om zorghandelingen te oefenen, maar ook om patiënten te helpen om na een operatie sneller te revalideren.

En we nodigen u uit om in het ‘zorg café’ in het restaurant van het HagaZiekenhuis met ons mee te denken en uw mening te geven over 3 thema’s:

• Samen beslissen
  • Digitalisering
  • Communicatie rond uw afspraak

Deelname is gratis, maar het aantal plaatsen is beperkt. Wilt u deelnemen? Schrijf u in via www.hagaziekenhuis.nl/zorgvandetoekomst.