Ruim 130 ouderen genieten van kerstdiner in HagaZiekenhuis

21 december 2019

Goed gezelschap, schitterende muziek en een heerlijk Indisch buffet. Het kerstdiner voor oudere patiënten en wijkbewoners was er een om in te lijsten. Medewerkers van het HagaZiekenhuis legden vrijdag 20 december ruim 130 gasten in de watten.

Fotograaf Petra de Jong maakte portretfoto's en een kerkkoor (de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen) zong de mooiste kerstliederen. "Het was een geweldige avond. Het is zo leuk om de gasten te zien genieten", zegt Daphne Peeters, voorzitter van jongerenvereniging JongHaga. "Er werden onderling telefoonnummers uitgewisseld en twee dames zagen elkaar na 70 (!) jaar bij toeval weer terug. Daar doe je het voor. Het is fijn dat we dit als jongerenverening kunnen organiseren. En het is mooi om te zien dat zoveel collega's betrokken zijn en willen helpen. We hebben het echt samen gedaan."