Orthopeden HagaZiekenhuis opereren voortaan in nieuw Orthopedisch Centrum in Zoetermeer

17 juni 2020

Afdeling Orthopedie van het HagaZiekenhuis sloot dinsdag 16 juni 2020 definitief de deuren op locatie Sportlaan. Vanaf de 2e week van juli opereren de orthopedisch chirurgen in het Reinier Haga Orthopedisch Centrum (RHOC) in Zoetermeer. De polikliniek op locatie Leyweg blijft wel open. Patiënten zijn hier welkom voor een eerste poliklinische afspraak.

Voor patiënten met spoedeisende orthopedische klachten verandert er niets. Zij kunnen terecht op onze Spoedeisende Hulp (locatie Leyweg). In het Juliana Kinderziekenhuis helpen we kinderen met orthopedische klachten.

Meer weten over het Reinier Haga Orthopedisch Centrum? Kijk op www.rhoc.nl

Lees ook: Nieuw Reinier Haga Orthopedisch Centrum is ‘van buiten hotel, van binnen zorg’ (AD.nl)