Contact

Klachten of verbetersuggesties?

De CAR houdt zich bezig met zaken die belangrijk zijn voor alle patiënten van het HagaZiekenhuis.

Alleen als u denkt dat uw klacht belangrijk is voor alle patiënten, kunt u dit aan ons laten weten. Verbetersuggesties vanuit patiëntenverenigingen zijn van harte welkom.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met het HagaZiekenhuis via het contactformulier.

Het is mogelijk om schriftelijk of per e-mail contact op te nemen met de CAR.

Schriftelijk
HagaZiekenhuis, t.a.v. CliëntenAdviesRaad (CAR)
Postbus 40551
2504 LN Den Haag 

E-mail
E-mail: clientenadviesraad@hagaziekenhuis.nl

Heeft u een klacht of vraag?

De CliëntenAdviesRaad houdt zich niet bezig met (persoonlijke) problemen en/of klachten. Bij persoonlijke problemen of klachten kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris (KF) van het HagaZiekenhuis. Lees hier meer over het indienen van een klacht.

Heeft u een vraag die niet door de CAR kan worden behandeld? Kijk in ons overzicht aan veelgestelde vragen of klik op een van de onderstaande links: