Hans Feenstra tot 1 februari in HagaZiekenhuis

10 januari 2024

Interim bestuurder Hans Feenstra rondt deze maand zijn werkzaamheden voor het HagaZiekenhuis af. Hij startte op 1 juli 2023 als tijdelijk lid van de raad van bestuur vanwege de financiële opgave die het HagaZiekenhuis heeft en onder andere om LabWest te integreren in het HagaZiekenhuis.

De fusie van LabWest en het HagaZiekenhuis is 1 januari 2024 succesvol gerealiseerd en het verbeterplan HagaVooruit! is in volle uitvoering. De procedure voor de nieuwe vaste medisch bestuurder is in een vergevorderd stadium. De benoeming wordt naar verwachting eind deze maand bekend gemaakt.

Dit is een natuurlijk moment voor het vertrek van Hans Feenstra. De raad van toezicht van het HagaZiekenhuis bedankt Hans voor zijn inzet de afgelopen maanden.