Thema-avond over de overgang op 26 oktober 2023

28 september 2023

Hoe ga je om met de menopauze? Wat is het precies? En welke klachten passen erbij? Dat ontdek je tijdens de thema-avond van HagaZiekenhuis Zoetermeer, Beter Vitaal en Paramedisch Centrum op donderdag 26 oktober 2023.

Namens het HagaZiekenhuis vertellen overgangsconsulent Sandra van der Wielen en gynaecoloog Iris van der Meer alles wat je wil weten over de menopauze. Je krijgt tips hoe je met de klachten om kunt gaan. Ook hoor je alles over eventuele behandelmogelijkheden. Bekkenfysiotherapeut Mariska Willemse geeft uitleg over osteoporose en bekkenbodemproblematiek.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

• Leefstijl
  • Hormoontherapie
  • Osteoporose
  • Bekkenbodemproblematiek

Handige informatie

• Locatie: HagaZiekenhuis Zoetermeer (Toneelzaal)
  • Datum: 26 oktober 2023
  • Tijd: Het programma start om 19.15 uur en duurt tot 21.15 uur. De zaal is vanaf 19.00 uur open

Meld je nu aan

Wil je graag meer weten over de overgang? Dan ben je van harte welkom. Ook partners, werkgevers en zorgverleners mogen zich aanmelden. Er is ruimte voor 50 deelnemers.

Meld je vóór 24 oktober aan door een e-mail te sturen naar s.vanderwielen@llz.nl. Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:

• naam
  • e-mailadres