Veel geplande zorg voorlopig uitgesteld; gevolgen voor uw afspraak

22 december 2020

Het aantal coronapatiënten stijgt snel. Dat merken we ook in het HagaZiekenhuis. De zorg voor deze patiënten vraagt veel van zorgmedewerkers. Operaties en behandelingen die uitgesteld kunnen worden, gaan de komende tijd daarom in veel gevallen niet door. Dat meldt minister Van Ark van Medische Zorg na advies van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. Spoedzorg gaat wel altijd door. Veel poliklinische afspraken en dagbehandelingen ook.

Gevolgen voor uw afspraak

Heeft u binnenkort een afspraak in het HagaZiekenhuis? Dan hoeft u niets te doen. Wij bellen u als uw afspraak niet doorgaat. Hoort u niets van ons? Dan meldt u zich op het afgesproken moment in ons ziekenhuis.

Kijk voor al onze COVID-maatregelen op www.hagaziekenhuis.nl/coronavirus

Onderneem altijd actie in een spoedgeval

Ook in coronatijd is het veilig in het ziekenhuis. Heeft u tekenen van een hartinfarct of beroerte? Bel 112!