Bestuurder Hans Feenstra langer bij het HagaZiekenhuis

28 september 2023

Hans Feenstra blijft tot uiterlijk 1 april 2024 lid van de raad van bestuur van het HagaZiekenhuis. Op 1 juli 2023 werd Hans Feenstra aangesteld als tijdelijk bestuurder voor een periode van 3 maanden. Met alle uitdagingen die er liggen en de waardevolle medische expertise en ervaring van Hans, heeft de raad van toezicht zijn benoeming verlengd tot de nieuwe vaste bestuurder met medisch profiel start.

Hans Feenstra blijft zich richten op de medische en zorginhoudelijke aandachtsgebieden en specifiek op de samenvoeging van de laboratoria. Hans Feenstra vormt het bestuur samen met Peter van der Meer (bestuursvoorzitter) en Hans Turkesteen (CFO). Marlies Jansen-Landheer is directeur medische zaken.

Op dit moment is de werving voor de nieuwe vaste bestuurder met de portefeuille zorg, kwaliteit en veiligheid gaande.