Web Content Viewer
In het HagaZiekenhuis werken we aan de best mogelijke behandeling en zorg voor u. Wij vinden het belangrijk dat u als patiënt tevreden bent. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens verloopt. Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag. Uw melding geeft ons de kans om uw onvrede op te lossen. Maar ook om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.
Heeft u geen klacht maar een suggestie of verbetervoorstel? Ook dat horen wij graag van u.
Web Content Viewer
Hoe kunt u een klacht indienen?
Web Content Viewer
Web Content Viewer
Contactgegevens klachtenfunctionaris
Voor het versturen van een klacht, suggestie of compliment hebben wij een digitaal formulier. Klik hier om naar dit formulier te gaan.
De klachtenfunctionarissen zijn ook bereikbaar via e-mail of post.
HagaZiekenhuis Den Haag
- e-mail: klachten.suggesties@hagaziekenhuis.nl
- post: HagaZiekenhuis Den Haag, t.a.v. klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 1320, 2504 VB Den Haag (een postzegel is niet nodig)
HagaZiekenhuis Zoetermeer
- e-mail: klachtenfunctionaris@llz.nl
- post: HagaZiekenhuis Zoetermeer, t.a.v. klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 10270, 2700 VB Zoetermeer (een postzegel is niet nodig)
Zet in uw e-mail of brief:
- een korte omschrijving van uw klacht;
- uw naam en uw telefoonnummer en/of adres.
Onze klachtenfunctionarissen streven er naar om binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen.
U kunt de klachtenfunctionarissen ook bellen. Ze zijn bereikbaar via
- Den Haag: (070) 210 1814
- Zoetermeer: (079) 346 2416
Is de klachtenfunctionaris niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen? Dan kunt u een voicemailbericht inspreken.