Bij de Plastische Chirurgie van het HagaZiekenhuis is kwaliteit geen apart hoofdstuk: het zit verweven door onze hele organisatie. We willen al onze processen, producten, diensten en het kwaliteitsmanagementsysteem continu verbeteren. Om dit te bereiken zoeken we met betrokkenheid van medewerkers, klanten en leveranciers steeds naar mogelijkheden hiervoor.

Het kwaliteitsmanagementsysteem is ontwikkeld en ingevoerd om (medische) processen volgens vaste routines te laten verlopen en te bereiken dat we voldoen aan de wensen en behoeften van klanten en de geldende wetgeving.


Kwaliteit van zorg

Het HagaZiekenhuis vindt goede en veilige patiëntenzorg belangrijk. Dat noemen wij onze ‘kwaliteit van zorg’. We verbeteren onze kwaliteit iedere dag opnieuw. We kijken terug naar wat goed ging en wat beter kan. We meten onze resultaten en vragen onze patiënten naar hun ervaringen. Daar leren we van.

Lees meer over onze kwaliteit van zorg

  • Rapportcijfer

    ( respondenten)

    Onze poliklinische patiënten gaven dit specialisme het afgelopen kwartaal dit cijfer. Wij streven naar een cijfer hoger dan 8. Klik hier voor meer informatie.

  • Netto Promotor Score (NPS)

    ( respondenten)

    Dit is de NPS van dit specialisme in het afgelopen kwartaal. De NPS kan variëren tussen -100 en +100. Wij streven naar een score hoger dan 40. Klik hier voor meer informatie.