Samenwerken & samen behandelen

Donderdag 7 maart verzorgt de HagaAcademie samen met Hadoks een bij- en nascholing voor huisartsen met als thema samenwerken en samen behandelen. In alle sessies staat de samenwerking tussen ziekenhuis en huisarts centraal. Wat kunnen we van elkaar leren, welke afspraken zijn er gemaakt en hoe kunnen we (nog) beter samenwerken?

Tijdens deze eerste huisartsenscholing van het nieuwe jaar gaan we aan de slag met casuïstiek rond incontinentie en de beste verwijsroute van patiënten met lage rugpijn en hernia’s. De avond sluiten we af met een sessie over de Top 10 Zorgvragen Kindergeneeskunde, zoals gepresenteerd tijdens Samen Sterker in september 2023.

• Datum: donderdag 7 maart 2024
  • Locatie: HagaZiekenhuis Den Haag (Els Borst - Eilersplein 275, Den Haag)
  • Tijd: 17.30 - 21.30 uur (inloop vanaf 17.00 uur, incl. dinerbuffet)
  • Vakgroepen: Urologie, Neurologie, Kindergeneeskunde
  • Accreditatie: 3 punten
  • Kosten: € 55,- (na uw aanmelding ontvangt u een factuur)
  • Aanmelden: via deze link of de button onderaan deze pagina

• 17.00 uur: Inloop
  • 17.30 uur: Warm buffet
  • 18.20 uur: Plenaire opening: ‘15 jaar samenwerking HagaZiekenhuis & huisarts’ door Joke van Veen, vertrekkend relatiemanager huisartsen
  • 18.45 uur: Workshop ‘Incontinentie, zorg in Huis en thuis’ door uroloog Joost van Asten óf;
                     Workshop ‘Neurologische oorzaken van rug en beenpijn’ door neuroloog Jurgen Piet
  • 21.00 uur: Plenaire afsluiting: ‘Quiz Top 10 Zorgvragen Kindergeneeskunde’ door kinderartsen Arwen Sprij en Michiel Burger
  • 21.45 uur: Afsluiting & borrel

Wij zien u graag op donderdag 7 maart 2024!

Klik hier om u aan te melden