Kwaliteit van zorg

Het HagaZiekenhuis vindt goede en veilige patiëntenzorg belangrijk. Dat noemen wij onze ‘kwaliteit van zorg’. We verbeteren onze kwaliteit iedere dag opnieuw. We kijken terug naar wat goed ging en wat beter kan. We meten onze resultaten en vragen onze patiënten naar hun ervaringen. Daar leren we van.

Lees meer over onze kwaliteit van zorg

Hoe heeft u onze zorg ervaren?

Hoe is de zorg van het Haga Juliana Geboortecentrum? Niemand weet dat beter dan u. Daarom willen we graag weten wat u van onze zorg vindt. Wat vond u goed? Wat kan volgens u beter? Doe mee aan de HagaRadar, het feedbacksysteem van HagaZiekenhuis en Haga Juliana Geboortecentrum. Daarmee helpt u onze zorg nog beter te maken.

Hieronder ziet u hoe onze patiënten ons beoordelen.



  • Rapportcijfer

    ( respondenten)

    Onze poliklinische patiënten gaven dit specialisme het afgelopen kwartaal dit cijfer. Wij streven naar een cijfer hoger dan 8. Klik hier voor meer informatie.

  • Netto Promotor Score (NPS)

    ( respondenten)

    Dit is de NPS van dit specialisme in het afgelopen kwartaal. De NPS kan variëren tussen -100 en +100. Wij streven naar een score hoger dan 40. Klik hier voor meer informatie.